Thursday, May 22, 2008

Ultima suta de metri...

Ultima suta de metri....

O mica discutie intre 2colegii despre "marea problema" pe nume bacalaureat, o problema tot mai presanta! Enjoy...

edina : buna
edina : cum merge cu pregatirea pentru bac?
sfantul andrei: mda.... ce sa zic nu prea bine
sfantul andrei: dar inca mai este timp pentru un miracol
edina : ce miracol astepti?
sfantul andrei: pai, macar daca nu ma destept peste noapte macar sa pot copia
sfantul andrei: astept eu multe....
edina : la care materie ai probleme?
sfantul andrei: da la care nu am?!?
sfantul andrei: as putea incepe cu cea mai mare problema, matematica
sfantul andrei: si as continua cu romana, geografia etc etc
edina : inveti?
sfantul andrei: invat, invat din greu, tot ma omor nu mai pot
sfantul andrei: de fiecare data cand vreau sa incep sa invat imi piere chefu
sfantul andrei: tu cum o duci?
edina : binisor
edina : n-ar strica sa mearga mai bine
sfantul andrei: ai inceput cu variantele?
edina : da
edina : de vreo 1 luna..
edina : tu?
sfantul andrei: pai eu abia acu cateva zile le-am luat de pe net
sfantul andrei: dar mai este timp
sfantul andrei: am inca 1luna la dispozitie
edina : luna asta va trece foarte repede
sfantu andarei: om trai si om vedea....







No comments: